Brasserie 1718 - Hoogwoud

Adres: Herenweg 49, 1718 AC Hoogwoud, Nederland.
Telefon: 226756310.
Strona internetowa: brasserie1718.nl
Specjalności: Restaurant, Afhaalrestaurant.
Inne ważne informacje: Zitplaatsen buiten, Afhalen, Ter plaatse eten, Bezorging, Geweldige bierselectie, Geweldige theeselectie, Goede wijnkaart, Heerlijke toetjes, Lekkere koffie, Lunch, Diner, Alleen eten, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Alcohol, Bier, Cocktails, Eten 's avonds laat, Gezonde menuopties, Kleine gerechtjes, Koffie, Snelle hap, Sterke drank, Veganistische opties, Vegetarische menuopties, Wijn, Brunch, Lunch, Diner, Catering, Dessert, Zitplaatsen, Bediening aan tafel, Bar ter plekke, Toilet, Wifi, Wifi, Gezellig, Informeel, Gezinsvriendelijk, Groepen, Toeristen, Reserveren aanbevolen voor diner, Accepteert reserveringen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Geschikt voor kinderen, Kindermenu, Kinderstoelen, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren.
Opinie: Ta firma ma 423 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.4/5.

📌 Lokalizacja Brasserie 1718

Brasserie 1718 Herenweg 49, 1718 AC Hoogwoud, Nederland

⏰ Godziny otwarcia Brasserie 1718

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 12:00–22:00
  • Woensdag: 12:00–22:00
  • Donderdag: 12:00–22:00
  • Vrijdag: 12:00–22:00
  • Zaterdag: 12:00–22:00
  • Zondag: 12:00–22:00

Brasserie 1718, situada en Herenweg 49, 1718 AC Hoogwoud, Nederland, es un restaurante y afhaalrestaurant conocido por su excelente variedad de comida y bebida. Ofrecen una gran selección de bier y theeselectie, así como una buena carta de vinos. Además, cuentan con deliciosos toetjes y lekkere koffie.

Características y servicios:

  • · Zitplaatsen buiten
  • · Afhalen
  • · Ter plaatse eten
  • · Bezorging
  • · Geweldige bierselectie
  • · Geweldige theeselectie
  • · Goede wijnkaart
  • · Heerlijke toetjes
  • · Lekkere koffie
  • · Lunch
  • · Diner
  • · Alleen eten
  • · Rolstoeltoegankelijk toilet
  • · Rolstoeltoegankelijke ingang
  • · Rolstoeltoegankelijke parking
  • · Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • · Alcohol
  • · Bier
  • · Cocktails
  • · Eten 's avonds laat
  • · Gezonde menuopties
  • · Kleine gerechtjes
  • · Koffie
  • · Snelle hap
  • · Sterke drank
  • · Veganistische opties
  • · Vegetarische menuopties
  • · Wijn
  • · Brunch
  • · Lunch
  • · Diner
  • · Catering
  • · Dessert
  • · Zitplaatsen
  • · Bediening aan tafel
  • · Bar ter plekke
  • · Toilet
  • · Wifi
  • · Gezellig
  • · Informeel
  • · Gezinsvriendelijk
  • · Groepen
  • · Toeristen
  • · Reserveren aanbevolen voor diner
  • · Accepteert reserveringen
  • · Contactloos mobiel betalen
  • · Creditcards
  • · Pinpassen
  • · Creditcards
  • · Geschikt voor kinderen
  • · Kindermenu
  • · Kinderstoelen
  • · Gratis parkeerplaats
  • · Gratis parkeren op straat
  • · Parkeren

Opiniones:

Con una media de 4.4/5 en 423 reseñas en Google My Business, la Brasserie 1718 ha ganado la confianza de sus clientes. Entre las opiniones positivas, destacan los alimentos sabrosos, la amable atención del personal y la amplia oferta en la carta. Además, muchos clientes señalan que volverían a visitar esta ubicación y la recomendarían.

👍 Recenzje dla Brasserie 1718

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Rena
4/5

Hier een lunch gedaan op 3 sept 25
De lunchtip vandaag was
Broodje warme beenham met mosterd saus
Smaakte goed en was rijkelijk belegd … de koffie was lekker ….bediening is vriendelijk … de menukaart is lekker uitgebreid … zeker een plekje om terug te komen …jullie zullen ons nog wel een keertje zien …. Kan deze locatie aanbevelen

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Mandy D. D.
1/5

Helaas een negatieve ervaring gehad bij dit restaurant. Ossenhaaspuntjes besteld waarbij vooraf de vraag is gesteld of de ossenhaaspuntjes medium/raw.l geserveerd konden worden. Dit is altijd het geval volgens de bediening. Vervolgens het gerecht gekregen en helaas was alles doorbakken. Dit aangegeven bij de bediening. Hij heeft het gerecht terug gestuurd naar de keuken. Vol verbazing kwam hij terug lopen met mijn eigen bord. Ik kreeg als reactie van de medewerker: dit hoort nou eenmaal zo. Het zijn kleine puntjes dus al snel doorbakken, terwijl hij mijn bord op tafel ‘smeet’. Op dat moment was ik verbijsterd over deze reactie, aangezien ik zelf uit de horeca kom vond ik deze reactie zeer ongepast.

Brasserie 1718 - Hoogwoud
E.C. V. R.
4/5

We hebben hier lekker gegeten. Het was niet druk maar het was ook donderdag. Hoeveelheid was prima. 3 gangen menu genomen. Bediening was heel goed en attent. Wel voor herhaling vatbaar.

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Roel
5/5

Gister weer heerlijk gegeten met mijn vriendin bij 1718. 3 gangen. Veel keuze en altijd wisselende dag special. Ook de kaart word vaak aangepast. Wij komen hier erg graag.

Update: vorige week weer heerlijk gezeten met mijn meis en genoten van het valentijns menu. De keuze was weer reuze. Kon haast niet kiezen want alles zag er lekker uit!

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Rob K.
4/5

Hier van het weekend gegeten. Het eten was erg lekker, wel kon de presentatie wat beter van de hoofdgerechten. De dille bij de zalm was ook erg overweldigend. Bediening was fijn. Bij het begin aangegeven dat ze rustig aan mochten doen en hier hebben ze zich aan gehouden, zodat we van onze avond konden genieten.

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Victoria K.
5/5

Net een 80 jarige feest gehad.
Heerlijk warm en koud buffet!
Heel mooi opgediend, ruim voldoende van alles. Echt echt echt, heerlijk gegeten! Erg goed en royaal samengesteld.
Een heerlijke smaakvolle ijstaart toe. En voor de kinderen was er een groot glas gevuld met ijs, versiering en grote spek, echt heel leuk gedaan!

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Chelsea D.
5/5

Niet alleen heerlijk eten, maar ook gastvrijheid die je niet snel meer tegenkomt. Onze baby had heel veel trek, werd een heerlijk broodje voor hem gemaakt en in stukjes gesneden. Echt super! Zeker aan te raden.

Brasserie 1718 - Hoogwoud
Dane D. W.
4/5

Prima gegeten in dit restaurant te Hoogwoud. Rustige sfeer en gezellig ingericht. Wij zaten in een zaal die ook gebruikt kan worden voor feesten en recepties, aan de andere kant van de hal maar ook hier was de bediening attent en oplettend om te kijken of alles naar wens was. Enige punt van opmerking was het bijgerecht. Ik had ‘seizoensgroenten’ gekozen. Het merendeel van het bakje bedroeg bleekselderij, niet erg maar niet zo gevarieerd. Maar dit doet verder niet af een de kwaliteit van het eten zelf. Goede bediening en aardige eigenaar!

Go up