Gemeente Ede - Ede

Adres: Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland.
Telefoon: 140318.
Website: ede.nl
Specialiteiten: Stadhuis.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 118 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van Gemeente Ede

Gemeente Ede Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

⏰ Openingstijden van Gemeente Ede

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–20:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Gemeente Ede es un municipio de los Países Bajos ubicado en la provincia de Góldenburgerland, en la región de Drenthe. La sede del municipio se encuentra en la ciudad de Ede, cuya dirección es la siguiente: Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland.

El teléfono para contactar con Gemeente Ede es el siguiente: 140318.

La página web oficial de Gemeente Ede es ede.nl.

Características

Gemeente Ede ofrece varias características que la hacen una opción atractiva para los residentes y visitantes. Algunas de las especialidades del municipio son:

  • Stadhuis

Ubicación

Gemeente Ede se encuentra ubicada en la región de Drenthe, en el sur de los Países Bajos.

Información recomendada

Para visitar Gemeente Ede, se recomienda:

  • Verificar la página web oficial del municipio para obtener información actualizada sobre sus servicios y actividades.
  • Contactar con el municipio a través del teléfono proporcionado para obtener más información.

Opiniones

Gemeente Ede ha recibido en promedio una puntuación de 3,3/5 en Google My Business, según 118 recensies publicadas en la plataforma.

👍 Beoordelingen van Gemeente Ede

Gemeente Ede - Ede
E
1/5

Welkom in de gemeente Ede. Waar het ze niet lukt om iets simpels te doen zoals het juist registreren van het correpondentieadres van een nabestaande. En waar ze nabestaanden niet goed inlichten en gebruiken om nog wat extra geld te incasseren.
Als een dierbare komt te overlijden.en je wordt van rechtswege eigenaar van diens woning let dan vooral op als je ondanks al je verdriet de woning moet leeg halen. Sleur dan vooral alle afval mee naar je eigen woning en gooi het daar weg. Haal het vooral niet in je hoofd om 4 of 5 vuilniszakken weg te gooien. Want als je het daar in de afvalcontainer gooit zien ze je als gebruiker en mag je ook nog eens alle heffingen als gebruiker gaan betalen terwijl je de woning NIET gebruikt hebt. Als je in bezwaar wil kan dat alleen via de rechtbank waar je griffierechten voor moet betalen.

Gemeente Ede - Ede
Customer
5/5

Ik wil mijn oprechte waardering uitspreken voor de Gemeente Ede vanwege hun professionaliteit en toewijding in het ondersteunen van mensen in moeilijke situaties. In het bijzonder wil ik Senil bedanken voor zijn vriendelijkheid, duidelijkheid en geduld. Zijn respectvolle en meelevende houding maakte een uitdagend proces veel draaglijker en menselijker.

Senil liet niet alleen zien dat hij het systeem goed begrijpt, maar ook dat hij écht om mensen geeft. Het is zeldzaam om iemand te ontmoeten die iedereen met zoveel waardigheid en zorg behandelt – dat verdient erkenning.

Nogmaals dank voor jullie inzet voor eerlijkheid, transparantie en mensgerichte ondersteuning.

Met oprechte dank,

Gemeente Ede - Ede
ruben C.
1/5

Wie bij deze gemeente verzint al die verschrikkelijke verkeerssituaties ONTSLAAN (ga ergens anders lekker je hobby uit voeren)

Gemeente Ede - Ede
John V. U.
5/5

Gemeentehuis van Ede is een mooi modern gebouw. Ruim opgezet en klantvriendelijk. Ruim binnenkomst en vriendelijke ontvangs met hulp en raad doorverwijzing naar juiste plaats. Jammer dat er maar drie invalidenparkeerplaatsen zijn. Toch een goede ervaring bij een bezoek aan Ede.

Gemeente Ede - Ede
Johan W.
5/5

Prettige gemeente (120K inw.) om te wonen en te werken. Beschikt over stadse voorzieningen, maar ook heel veel natuur en boerenland. Begroting altijd op orde. Op één na grootste bedrijventerrein(en) van Gelderland. Intercity station met 5x/uur treinen ri Utrecht/A'dam en Arnhem/Nijmegen en 2x/uur naar Amersfoort. Onderschatte gemeente door "doe maar gewoon da's al gek genoeg" mentaliteit.

Gemeente Ede - Ede
R. D.
1/5

Bij een gemeentehuis niet eens normaal kunnen parkeren, waardeloos!

Gemeente Ede - Ede
toostjeNL
2/5

Aardige werknemers die achter de ballie werken. Vind het wel jammer dat ze in het weekend niet op zijn. Dit is heel teleurstellend voor de mensen die 8 tot 5 werken. Kun je alleen woensdag avond te recht. Als het niet te druk is.... Daarbij vind ik sommige aanvragen doen ook veel te lang duren.

Gemeente Ede - Ede
Mart
1/5

Vreselijke plek met vreselijke mensen!

Buiten te weinig parkeerplaatsen waar de handhaving gaat kijken of er niet iemand buiten een parkeervak heeft geparkeerd.

Ze hebben 18 balies waar er maar 5 van bemand zijn terwijl er minsen 60 mensen aan het wachten zijn.

Wou mn paspoort aanvragen, heb vervolgens anderhalf uur moeten wachten om aan de beurt te komen om vervolgens overgeslagen te worden omdat ik niet binnen een seconde bij de balie stond.

Ze moeten zich kapot schamen!

Go up