Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen

Adres: Harremaatweg 26, 3781 NJ Voorthuizen, Nederland.
Telefoon: 342471274.
Website: ackersate.nl
Specialiteiten: Kampeerterrein, Vakantiepark.
Andere interessante gegevens: Picknicken, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Wandelen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Geschikt voor kinderen, Geschikt voor kinderverjaardagen, Kindvriendelijke wandelroutes, Speeltuin, Betaalde parkeerplaats, Gratis parkeerplaats, Honden toegestaan.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1580 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

📌 Locatie van Vakantiepark Ackersate

El Vakantiepark Ackersate es un estacionamiento de camping ubicado en Harremaatweg 26, 3781 NJ Voorthuizen, Nederland. Con un teléfono de contacto de 342471274, puedes planificar tu estancia allí.

Características

Este camping ofrece una variedad de instalaciones, incluyendo:

  • Picknicken
  • Rolstoeltoegankelijke toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Wandelen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Además, cuenta con una especie de parque infantil, un parque de juegos y un parque de juegos con juegos para niños. El camping es adecuado para familias y es un lugar popular para celebrar cumpleaños.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 1580 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 4.5/5.

👍 Beoordelingen van Vakantiepark Ackersate

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Anoniem1357902165

Tijdens ons bezoek aan Camping Ackersate in januari waren we benieuwd naar het park en de faciliteiten voor ons gezin. Wij hebben namelijk twee tieners van 11 en 13 jaar (bijna 14) De receptioniste vertelde enthousiast dat het park ook erg leuk zou zijn voor jongeren en er voor hun ook veel wordt georganiseerd in de zomer. Zin in de vakantie dus we hebben 2 weken geboekt voor de eerste weken van de zomervakantie ||Het animatieteam was in onze vakantie erg gericht op de kleintjes en kinderen tot 11. Onze vakantie zit er ondertussen op en we zitten halverwege zomervakantie regio midden en zie ik op Social media dat er ineens een braderie wekelijks wordt georganiseerd en pool party en veel andere leuke activiteiten. Super leuk maar als je €1950 betaald om 2 weken te kamperen willen de regio noord en zuid die eerder vakantie hebben ook wel wat. Het chillhok was gesloten wegens overlast. Het bruine café was grotendeels dicht, en het restaurant was erg duur voor een camping. Hoewel het park buiten mooi en schoon was, was er voor oudere kinderen weinig vermaak. |Helaas moest het zwembad ook nog even dicht omdat er al meerdere dagen in was gepoept. ||Al met al waren we teleurgesteld. Dit was de duurste camping waar we ooit zijn geweest en hadden ook wel hogere verwachtingen, maar het aanbod voor tieners laat veel te wensen over. De camping lijkt meer geschikt voor jonge kinderen dan voor oudere.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Nl
4/5

We waren hier met eigen caravan.
Plek was prima al was de afvoer van regen water lastig.
Maar dit had met de grond te maken. Hiervoor had met een vlak op de plek met grind waar de caravan straks achter moest. Zo stond de voortent op het grind.

De toiletgebouwen waren netjes. Schoonmaak redelijk goed. Zoniet beter kunnen maar was acceptabel.

Wel hebben onze kinderen vast gezeten in een toilet gebouw omdat de schuifdeur op storing was gegaan. En er geen andere uitgang was. Deze is wel goed opgepakt door de medewerkers en beveiliging.

De omgeving vonden we iets minder. We hebben geen mooie fietsroutes gezien. En de route naar de nabij gelegen plaatsjes was recht en saai.
Het was wel een goede uitval basis. Voor een aantal musea en parken in de buurt. En Amsterdam is goed te doen met het openbaar vervoer.

Goede leuk camping. Met een leuk zwembad.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Dyantha D. R.
4/5

We hadden een huisje op de camping. Van alles voorzien. Het zag er keurig en schoon uit. Rustige ligging. Geen fonteintje bij het toilet is wel apart.

Het zwembad is leuk. Mijn 5 jarige zoon heeft er iedere dag 2 uur vermaakt. Het is niet glad en genoeg glijbanen. Wel zijn de kluisjes met code lastig. Ook het omkleden in de hokjes is wat behelpen en een urine geur. Misschien is de tuinslang niet effectief genoeg. Er werd wel schoon gemaakt, maar niet vaak genoeg denk ik.
Er is zeker toezicht en jongeren werden ook aangesproken in het zwembad. Bij de kleine glijbanen is een stukje afzetting wel handig. Nu erg opletten dat er niemand voor de rode glijbaan en gele glijbaan ging staan.

De speeltuintjes zijn netjes onderhouden. Meer dan genoeg speelmogelijkheden en het trampolinepark is leuk. Voor de trampolines moet je wel betalen, maar sommige kinderen gingen er ook zonder betalen op. Ze vroegen aan andere kinderen om de rode knop in te drukken. Daar is dan weer weinig zicht op.
Binnenspeeltuin is niet zo groot. Mijn zoontje heeft zich open gehaald aan de rand van de glijbanen. Ook hier speelt gedrag van kinderen een rol. Kinderen slaan of doen andere rare dingen. Eigenlijk alleen toegang met volwassenen.

De snackbar is prima. Prima patatje gehad en snacks. De Bijenkorf had moeite met de drukte. Alles liep niet goed met de bediening. Ze waren de bestelling vergeten door te geven. Pas bij navraag kwamen ze er achter. Dat was jammer.

Animatie is er de hele dag door. Mijn zoontje vond de minidisco leuk. Jammer dat het er niet iedere dag is. Het theater is een minder leuk. Knutselen is wat simpel. De meeste kinderen kunnen wel een iets moeilijker knutselwerkje maken.

Wij hebben een fijne tijd gehad op de camping. Met kleine kinderen is het zeker aan te raden.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Ilonka V. E.
3/5

De camping ziet er netjes uit,papieren handdoekjes in de toiletten zou netter zijn dan een rol pluizende toiletpapier aangezien de blower voor geen meter droogt.
Wij stonden bij de grote speeltuin in de hoek,direct naast het zwembad.
De kans daar van je sokken gefatbiked gefietst of ge E stept te worden is gigantisch groot.
De jeugd was ronduit asociaal,werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt.ja ben ook jong geweest,ja wij stonden ook op campings ( ben tot mij 20e met mijn ouders meegegaan)
Maar heb nog nooit zo'n groot aantal onopgevoed zootje meegemaakt dan hier.
Zwembad is top wordt zeer goed schoongemaakt tot laat in de avond.
De afbak broodjes van de winkel en de croissants worden super afgebakken heerlijk knapperig en vaak zelfs nog warm.
En onze zoon heeft zichzelf gelukkig prima vermaakt maar het animatieteam is te onzichtbaar.En 24 uur van tevoren kaarten moeten kopen voor een bingo? Tja. Dat ik vandaag zin heb in bingo wil niet zeggen dat ik morgen zin heb in bingo.
Verder prima vakantie gehad.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Remco Z.
1/5

Wij hadden er van te voren heel veel zin in. Zeker omdat de camping zo hoog staat aangeschreven. Maar eigenlijk viel alles echt tegen. We hadden een camping plaats van 130 m2 ik moest blij zijn als we de helft hadden gekregen. We zatten langs een parkeer terrein en kregen vaak auto gassen in de tent. Er was veel geluids overlast snachts. Het winkeltje is erg klein. De broodjes waren soms van een dag ervoor of er was niks als je binnen kwam. De animatie deed hun best maar was niet bijzonder. De camping was voor ons 1 keer maar nooit meer

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Jessika E.
4/5

Zwembad veel te klein voor zo'n groot park. En heel koud. Er mag wat meer bewaking zijn in de avond/nacht. Dan houden de schreeuwende mensen/kinderen om 00:00 uur misschien ook eens op. Mensen lopen over je plaats heen tussen de bosjes door naar hun plek. Loop lekker om. Toiletgebouw 2 heel erg smerig en oud. Toilet van de camper moet je legen in een hokje waar de deur van dicht zit. Lekker met 30 graden plus. Zwaar verouderd gebouw.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Dennis V. G.
5/5

Wij hebben 2 weken een particulier chalet gehuurd in de periode 8-21 augustus.

Tof park, zeker voor kinderen tot 12 jaar. Geen overlast ervaren van de jeugd (ook geen Fatbikes of e-steps gezien). Er werd genoeg georganiseerd hoewel ik ook snap dat je als 14-jarige je misschien gaat vervelen. 23:00 was erg stil op park, heel fijn voor de nachtrust. Uitzondering natuurlijk evenementen die tot 23:30 of 0:00 door gingen, maar geen probleem.

Zwembad is groot genoeg maar kan in hoogseizoen druk zijn. Dan kan je beter vroeg in de ochtend of rond avondeten gaan zwemmen. Ik vond het redelijk schoon, wel erg weinig kluisjes beschikbaar. De glijbanen (2 stuks) zijn leuk. Mijn zoontje van 6 vond het fantastisch.

Park is schoon, groen en redelijk ruim ingericht. Natuurlijk staan de tenten, chalets en huisjes dicht op elkaar maar dat weet je.

Bruin café en één van de restaurants (Bijenkorf) waren dicht, ik vermoed door personeelsgebrek.

Personeel in receptie, restaurants en winkels waren vriendelijk, interactief en behulpzaam. Misschien nog een tikkeltje onervaren hier en daar maar dat hoort erbij.

Zoek je een huisje/plek/camping met vertier en faciliteiten, dan heb je hier een goede aan. Het is niet goedkoop maar je krijgt er redelijk wat faciliteiten voor terug. Als je echt op je rust bent gesteld moet je sowieso niet op een plek als deze staan.

Wij komen waarschijnlijk volgend jaar weer terug!

Tips voor management:
- meer kluisjes in zwembad
- iets meer was machines in de wasserette en een extra droger
- betaal je personeel goed, doe wat meer dan de concurrentie en je trekt vanzelf meer goede mensen aan en behoudt ze ook.

Vakantiepark Ackersate - Voorthuizen
Dennis V. K.
2/5

Wij komen hier nu 3 jaar.Weet niet welke richting het vakantiepark op wil. Voor kinderen boven 12 is er niks meer te doen. Jeugd hok word gesloten maar er is geen alternatief. Kinderen worden overal weggestuurd. Moeten maar in het bos gaan zitten of worden verwezen naar een andere camping om daar in een kelder te gaan zitten.
Maak gewoon een ruimte met bewaking of met personeel dat toezicht houdt. Zorg dat ze wat drinken kunnen kopen. Ben je ook meteen uit de kosten voor het personeel.

Onderhoud van de beplanting word ook steeds slechter. Groeien hoop brandnetels.

Als we er al over nadenken om volgend jaar terug te komen dan helpt de prijsverhoging van bijna 40% ook niet mee. Weet niet waarom dat ze denken dat ze dit waard zijn. Alle plekken voor volgend jaar zijn nog vrij terwijl we er vorig jaar voor in de rij moesten staan.
Alle campings in de omgeving kosten ruim 1000 euro minder voor dezelfde faciliteiten.

Go up